En liten hemlighet...

Ibland såhär på kvällskvisten efter en ihärdig dag brukar jag ibland stänga in mig på mitt rum och försöka drömma mig bort. Ibland knyter jag ett lakan som en mantel runt min hals och låtsas att jag är en super-hjälte. Jag är ofta god, men ibland är jag ond ;p. Mina superkrafter är oftast att flyga och skjuta dödliga laserstrålar! En annan dröm kan gå ut på att jag tar över makten i något u-land. Där förslavar jag befolkningen med min diktatur och piskar dem medan jag njuter muhahaha... Självklart med en mattpiska ;D
Batman - eller kanske migsjälv?

Simma fredligt /Madde♥

Kommentarer
Postat av: eösa

2010-09-04 @ 11:28:20
Postat av: elsa

hahahahha

2010-09-04 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0