wooooa JoppE!!!

been there done that messed around i'm having fun don't put me down!

jag vet, det är jag som är undercover la roax! för alla som undrar liksom.
Jag tänkte berätta en liten historia, det hela började dagen innan julafton, precis efter att jag hade varit på födelsedags partajj hos min kusin. Jag var inne på coop i västberga där jag skulle köpa en tomtemask och pölsa på burk (fråga mig inta varför) och när jag hade tagit mina varor begav jag mig mot kassan. Kassörskan, ja det var ju en tjej, tog betalt och kollade lite snett, fast jag vet inte om hon gjorde det egentligen, jag tror att hon bara såg ut så liksom :O jag tog min pölsa och gick.
någon vecka senare är jag återigen på coop i västberga. Och gissa vem som står i kassan ? samma tjej, woooaa, FETT ´sammanträffande tänkte jag, betalade och gick.
när jag sedan efter ett par dagar än en gång var på coop i västberga var det samma tjej i kassan igen !!!! unbelievable tänkta jag betalade och gick.
Och idag när jag var på coop i västberga var det samma tjej i kassan, ett sådand ko in si dens!
det måste betyda något, vad vet jag inte, men jag har en känsla på att det är något stort på g...
gokväll!
/ JoPpELiNa BaLeRiNa

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns nu en kategori till dig joppe, eftersom du skriver så hängivet :)

2010-03-07 @ 00:45:48
Postat av: joppe

vem du än är, jag tackar dig!

2010-03-07 @ 00:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0