Pisket från underlandet

tjolaHEJ TJOLAHOPP!


wooops, caps!
ikväll har pisket varit på äventyr så pass långt bort som på heron city!! Japp jag vet vad ni tänker "fan jag missad dem" och det jag har att säga är  - synd - vi är ju trots allt upptagna grabbar allihopa och inte har vi tid att vänta på skrikande fans som aldrig visar sig. Anyway, filmen vi så ivrigt såg kallas alice i underlandet, personligen tyckte jag att den var lite småläskig... anton däremot försökte fånga alla 3D figurer och njöt av det hela. Mmm goda tider.
tyvärr kom jag på att det är skola imorgon -.- och jag tror jag dessvärre måste avsluta detta blogginlägg omedelbums... jag har ju trorts allt lita att plocka ner i väskan...till exepel alla de där tusenmiljoner läxorna som blev uppackade men aldrig gjorda... pitty...
C ya wouldn't wanna B ya (om du mot inte mot förmodan är jättesnygg och jättekänd, då skall jag överväga)
/JOppe tha man ( eller ja woman)
KEEP IT POPPIN'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0