JA JAG TITTAR PÅ MELODIFESTIVALEN OCH SKÄMS INTE FÖR DET!

I alla fall på finalen, den mååste ju varje svenne se för att känna sig svensk.... I alla fall så kan den ju skita på sig i år! Vem tusan röstade på Anna Bergendal? Helt ärligt hur är det möjligt att så många kunde tycka att hon var bäst och röstade på henne så att hon vann? Jag har ingenting emot denna Anna eller hennes låt men är fortfarande chockad över att hon fick fler än tre röster! Skäms på er Sverige! SALEM AL FAKIR VAR FREAKING FANTASTISK! Ola var också bra.... jag röstade på båda... Två gånger på Salem för han var BÄST! *Självklart radiohjälpennumret eftersom jag vill rädda välrlden*

Idag tänker jag inte skriva puss som hälsningsfras eftersom allt suger!//Hillevarg (arg, inte varg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0