En liten brödbit i ett trikålinne

Tjolavippen!

Jag vill så gärna lägga ut låten som Gräs komponerat åt oss men jag vet inte hur man göööör! Det är frustrerande! Kanske kommer detta lösa sig så småningom...? Vi får se.
  Just nu borde jag plugga naf alväj tiks NO! Men jag känner att det inte är rätt tid för det.. jag känner att det är tid att blogga och jag känner att jag inte har något att skriva om :) Ibland kan livet vara bra knepigt. Men det här blir ju också ett inlägg, om än ett värdelöst sådant!

Vår TV hackar, mina tår fryser och jag åt en semla efter middagen. Det var riktigt mycket grädde på en väldigt liten brödbit. Lite som en tjockis inklämd i ett trikålinne.... eller nej... det stämmer ju inte.. men det lät trovärdigt :) 

Fred








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0