Början på en ny era!

Jag har hört av vissa att vår blogg är lite tråkig eftersom att vi uppdaterar för sällan och för att vi har för få bilder. Detta mina vänner, bekanta och främande ska vi ändra på, här och nu! Jag hade tänkt inviga denna ändring med en härlig samling av bilder från blandade tider i det förflutna... Tjeckien.... 

Förresten, jag älskar att springa och hoppas att jag alltid kommer ha ben med knän på och fötter nedtill :)

Och oH! Jag kom på en annan sak också! Gräsmattorna har skrivit en sång till oss... och vi är smickrade? Jo! Det klart vi är smickrade.. och en aning skrämda. Men den är väldigt fin och en riktig hjärnretare. Om gudarna vill kanske den kommer upp på bloggen så småningom..






















FRED


Kommentarer
Postat av: Nisse

Har hört att det är goda kakor i Tjeckien...

2010-03-16 @ 22:51:12
Postat av: Lillan blir Nallil baklänges! :o

Nja, inte så faktiskt. De är ganska smaklösa och har en grusaktig konsistens.

2010-03-19 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0