Tiden går inte. Den försvinner.

Så var året slut, och det nya året här... Som alltid görs en massa löften och man har massa förhoppningar. Varför är det just det nya året som är chansen att förändra? Varför inte den nya hösten, eller den nya sommaren. Jag ska personligen börja förändra mig den 23 mars. Låter som ett bra datum.

Snö!

Vi sitter uppe i en liten stuga, hälften av oss har varit ute i minst 3 timmar nu i en desperat jakt på kunna hyra de delar av utrustningen som de saknar. (Inte jag som har med mig allt) (Inklusive min nya bräda)

(*Skryt*)

Moa, Borgman och Madde har lagat mat. Jag har visat de andra youtube klipp. Och Ben Yahtzee. (Zero Punctuation) Vi håller på som bäst med att göra oss hemma (Jag och Axel ska sova tillsammans). Och förhoppningsvis blir det bastu ikväll. Nu måste jag gå och byta musik på ipoden. (Vi har högtalare)

Erik. (Snart har jag tusen hål i nacken.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

NI måste skriva mera okej

2010-01-04 @ 12:08:47
Postat av: Anonym

SKRIV MER!!!!

2010-01-04 @ 12:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0