Ta i nu gubbar!

Vi är sämst på att uppdatera, sämst sämst sämst! Nananananaaaaa! Trallalallalaaaa! SÄÄÄÄÄMST!
Har alla de som inte redan fattat det på grund av inläggstorka nu förstått att vi ligger nedslagna i Saharas öken utan vatten eftersom att alla våra läsare har givit upp hoppet om fortsatt liv?
Okej att vi hade för kul för att skriva under S.N.Ö men nu är det väl ändå skärpning!? Eller tänker ni lämna oss åt den kliande sanden och låta våra tungor skrumpna ihop i munnen på oss och alla förhoppningar rinna ut i form av uttorkade slemklumpar då vi har för lite vätska för att tala och ens tänka? Förstår ni alvaret i situationen nu?

Hur som helst. Idre, S.N.Ö, kunde inte ha varit bättre! Jag är sååå olycklig eftersom att det är över att det gör ont i magen och dessutom vet jag att jag inte är den enda som saknar Jesper, allas lilla guldklump som vi har saknat så oerhört när snön har yrt i 40 minus runt öronen på oss och han har legat på stranden på Kanarieöarna och stekt. Vi har så mycket att berätta för dig Jesper!

Hela veckan i Idre var fantastisk... med vissa undantag som inte behöver nämnas allt för högt. Hillevi och jag försvunna i bastun... Douglas vredeutbrott då vi busat lite... vissa otäcka vurpor både i backen och på torra land och andra klantiga förteelser.

Förresten! Vad har hänt med allt material från veckan? Alla bilder och filmer? Och så måste vi inte uppdatera resans vurpor! De var ju många och eleganta och helt klart värda att förevigas på internett för all framtid. 
Dessutom tycker jag att vi borde berätta om vårt/våra bus mot Musmattorna som var så genialiskt/genialiska. Inte sant? Det finna massor att berätta och alldeles för få aktiva bloggare! Ta i nu gubbar! Mina pepptal börjar bli tjatiga och mer avskräckande än uppiggande så det är verkligen på tiden för ett rejält uppryck!

Och för att avsluta detta inlägg så snyggt som möjligt citerar jag en reklam från trestolsliften i Idre:

"De ä bar å njut!"


Kommentarer
Postat av: Jesper

Längtar redan till på söndag då jag får höra alla bravader ni har varit med om :)

2010-01-13 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0