S.N.Ö in my heart foevaaaah! :P

AAAH! jag dog just lite när jag tänkte på hur otroligt underbart det var i idre med hängmattorna! Det enda minuset är att det känns så otroligt tråkigt och uttjatat att gå till skolan direkt när man komme hem... Hur kan man ha så fantastiskt roligt ena veckan för att veckan efter ha så makabert tråkigt..? Så borde det inte få vara! Jag förstår att ni alla nu väntat på... hur gick det nu med hillevis skidåkning? och jag kan svara att jag utvecklats! :D De två svarta backarna jag försökt tagit mig nerför har varit lite att ta vatten över huvudet men jag åker grönt, blått och rött! Snabbt dessutom! Allt detta tack vare Sigge och Berra och lite Erik Borgman som stöttade mig i mitt lärande. Tack så mycket! Tack tack! Och moa, ilona och madde som stod och hejade på! Och tack till mig sjäv också! Tack Hillevi! Tack Hillevi, tack!

Vi saknade förstås alla er sm inte var där och jag vet att det kanske är elakt att säga men ni missade verkligen något! KOM NÄSTA ÅR! :D

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS// Hillevimski! (ski som i i skida på engelska! genialit va?)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nja, genialt vet jag inte, men bra mycket kreativt! ;)

2010-01-13 @ 20:04:48
URL: http://llenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0