LÖRDAGSGODIS SAMT POETRY SESSION!

Mmmmm, lördag är min favoritdag tack vare godiset som tillkommer i samband med denna veckodag. Tänk om inte lördagsgodiskonceptet fanns? Då skulle jag äta godis varje dag och ha sönder jättevågar vid det här laget. Så jag vill tacka den som kommit på detta fina koncept! Whoever it was I'm a fan!

Sedan tror jag att bloggen är redo för mitt Idre-rim, vissa skulle nog kalla det en dikt men det är jag alledelles för ödmjuk för att kalla det, som just nu pryder bakgrunden på min teleflån. Varje fras/rad utgår från en händelse eller ett tillfälle under denna vinterresa. Observera att S.N.Ö är namnet på hela Idre-resan!
 
 Here goes:
 

S.N.Ö hela veckan lång
Glöm ej en extra kalsong
För nu är det bus på gång
Låt oss bryta ut i ABBA-sång
Och skaka på vår mockafjång



Jag vet att det är såå läckert! PUSPUSPUSPUSPUSS//Hillevimspear (Ja, knäck den nöten ni)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahhahah hillevi, när jag har ordet mockafjång, så ser jag framför mig en istidsmänniska som står och skakar rumpa, ni vet inte hur det känns i min hjärna att den bilden finns där !!!!!!

2010-01-18 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0