Kungligt "i"

Jesus vad tiden går fort! Snart en vecka sen S.N.Ö. Men samtidigt som tiden verkar gå ovanligt fort vill den ändå inte traska på tillräckligt fort för att nå Söndag! Dagen vi alla väntar på... det första mötet på det nya året, barababaaamp! Lite smått dramatiskt..
..Det irriterar mig lite att ingen skriver men som jag sa förut har jag inga uppmuntrande pepptal till hands för tillfället. Vår gäsbloggare däremot är en frisk fläkt som kommer med fina videoklipp och snitziga komentarer... men vem är denna person? Hmmm.... Någon som vet? Höh... Jag vet! Fast jag är säker på att de flesta av er andra redan har listat ut det själva, inte sant?
Och så har vi då designen, hur blev den egentligen? Jag gillar kronan över i:et men bakgrundsfärgen... ? Jag vet inte riktigt... Aja, de ä bar å kör på!

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Moa

snygg madde! :D allt är bra förutom kvisten i högra hörnet, den kan vi ju disskutera :P

2010-01-16 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0