GRÅTT NYTT HÅR!

Åh Jesper jag blir nästan alldelles rörd! (för alla som inte läst det förra inlägget är den livsviktigt att ni gör det) tills jag kom till delen när jag blev lurad... heh :D

Nu är det alltså 2010 och jag har bestämt mig! Jag går inte med på något annat än att man ska säga 010, till exempel sommaren nolltio. Varför inte liksom? det tar ju lika lång tid som att säga sommaren nollnio och kortare tid än att säga nollåtta. Effektiviteten är det viktigaste och sommaren tio låter ju bara fult....

Imorgon bär det av till S.N.Ö, alla är spända och lyckliga men för att vara ärlig är jag lite smånervös... Jag är ju ingen skidexpert vettni, jag är nog tillochmed riktigt dålig på att åka skidor. Men jag hoppas att jag lär åtminstone för det vore ju på tiden. Allas vår kära Jesper ska ju till Kanarieöarna och kan därmed inte, med sina oputsade skidskills göra mig sällskap i backen så jag blir väl tvungen att åka med Eddie! NOOO! nä, jag skojar förstås i pisket tycker vi alla om varandra :D Bloggen kommer att uppdateras varje dag, varje vurpa, pannkaka och bästa citat kommer att antecknas på pisket.blogg.se så håll i er bloggläsare!

:D Piis och Puss // Hillevimpimsdims

Hihi, var tvuingen att citera en vän med sin piffiga fb-status som rubrik! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0