Kvällsfika

Jag är ganska säker på att få kommer att hålla med om följande men jag är tvungen att dela med mig av mina åsikter ändå. Glee (Tv4 Tors 20.00, TIPS) går i skrivande stund och jag kan inget annat än säga att det lilla körgänget påminner mig om Pisket och Hängmattorna, tillochmed kåren överhuvudtaget. Tänk sådana roliga stunder vi får dela tillsammans med människor som vi antagligen aldrig skulle pratat med annars..

Och förresten.. GLEE ÄR BÄST I VÄRLDEN!!!

OCH JESUS VAD SNYGG JOHAN HEMLIGT EFTERNAMN KAN VARA DÅ!! Kolla in hans profilisar på Facebook säger jag bara så bjuder jag på ett extra tips idag!

PUSSÅTERIGENSOVGOTTINATT!

Good night
Sleep tight
Wake up bright
In the morninglight
And Oh right!
Don't let the bed bugs bite!

//Hillevimsblund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0