Den magiska klossen

Åååh vad jag längtar tills på söndag! Har någon listat ut vad vi ska göra på "The one and only"-mötet? Jag vet... kanske... dvs om inte Jesper lurat mig. Men eftersom han aldrig luras är det ju lugnt.. jag vet.

Vet ni vad jag och Ilona råkade utför igår? Vi var i skärholmen för att köpa presenter till Moa och Josefin (Josefin fyller år idag faktiskt! GRATTIS!) och mitt i vår desperata idétorka haffade en försäljare tag i våra pekfingrar och drog med oss till sitt stånd där han putsade våra naglar spegelblanka... utan något som helst medel!! WOW säger jag bara. Mitt pekfinger och Ilonas långfinger, som blev de två utvalda till hans experiment, blänker som aldrig förr och jag ska aldrig måla nagellack på den igen! ALDRIG... kanske någon dag...Nu har jag lite ångest att vi inte köpte den där slipklossen, vi fick ju extrapris och allt...! Det var verkligen magiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0