Vilka hjärtan?!

Så var vi här IGEN! Jag börjar känna denna jäkla känsla av uttmattning och sorg av alla jäkla årstider nu (för tiden) Inte bara vid jul som det borde, utan även vid påsk, midsommar och nu: vid Alla hjärtans dag!
Det ska vara mjäkande, och hit och dit, och allt ska vara speciellt! Varför behöver vi dessa dagar för att lysa upp vår vardag? Som att man ska ge presenter och vara snäll. Det ska man väll vara hela tiden?!

Och vi killar måste spriga hit och dit med askar av chocklad och beskriva våra känslor som om vi vore säkra. Inga tänker på att vi är lika osäkra som alla andra och kanske inte vågar! Och det är sällan vi får något.
Och vilka hjärtan ska man köpa! Ska det vara dyra lindt, med askar av metal. Eller ännu mer exlusivt? Eller räcker det med vanliga marabou?.

Jag vet vad jag ska ge., En ask chocklad hjärtan, med en ros till. Och en del av en väldigt bra låttext.

"Du undrar vad som driver mig, girig efter vetskapen
Det är för min kärleks skull - till pengar och till vapen"

Sen ska jag lägga till "Och DIG!"
Det kan inte misslyckas!

Erik. (Soldat till salu, Legoknekt!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0