Vad en isolerad exsjukling gör en grå söndag i slutet av februari

Jippie Yay! Jag ska till Berlin med min kompis om fyra dagar, det kommer bli u n d e r b a r t ! Fast det kan ju hända att vi tappar bort oss och ingen kan prata engelska och vi inte kan prata tyska och så hittar vi inte hem.. eller ens ifrån flygplatsen... Tänk om vi inte hittar ut från flygplatsen?! Vi kanske blir tvugna att stanna där precis som Tom Hanks i The terminal...
... Aja, nog om det! Eftersom jag inte är så sjuk längre men ändå har besöksförbud ska jag nu baka kakor. Enormt stora saftiga ckokladkakor som jag sedan kan trösta mig med... dessutom tror jag vi har glass i frysen :)  Och en Disneyfilm är aldrig något dåligt sällskap.

FRED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0