Tugga grus

UUUUUUUUuuuuuuw! Ni vill inte veta vad som hände!! Jag hade precis skrivit klart inlägget om de saftiga kakorna när det hände och eftersom att jag ville sukta er och inte äckla er valde jag, taktiskt, att inte blanda in det i den texten... Jag tror förresten inte ens att jag vill berätta det nu... glöm detta inlägg och bli suktade av de saftiga kakorna istället.... (jag nös och jag tror halva min hjärna flög ut)
   Förresten? Kan man säga att kakor är saftiga eller gäller det bara fluffiga bakverk? I så fall, vad ska man säga om kakor? Krispiga? Då tänker jag bara på hur det känns att tuggar grus och det är ju inte så gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

frasiga kanske...

2010-03-06 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0