sportlov!

jag, händig och duktig som jag är, sitter här vid min mors dator i väntan på att min ratatouille (var tvungen att kolla på receptet för stavning, ja. ) ska bli klar. tror dock något är seriöst fel.. den ser långt ifrån ut som den på bilden, men men, det är tanken som räknas right ? :)


sportlovet är äääntligen här! mycket passande för min del iallafall, jag ska sova, äta, vara med vännner och sova. inga skidor iår dock... oooooooooooooooooooj vad jag tråkar ut er, eller hur ?! hihi ! en av alla mina naturbegåvningar !

men ta det lungan i backarna nu, och spring inte över vägen utan att se er för minst två ggr per håll,

PS. skidbrillor är grymma när man hackar lök!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0