Sjuk med telefonförsäljare som sällskap

Det är så damn jobbigt att vara sjuk! Jag kan knappt andas och har feber. PRUTT! Dessutom har jag tappat bort min mobil.. big time! Den ligger antagligen på någon buss någonstans.. Yay.
   Men vet ni vad jag har märkt? Det ringer apmycket på hemtelefonen på dagarna! Det är massor av olika försäljare som aldrig vill ge sig. Är de körda i bollen eller? Hur många är det som är hemma mitt på dagen egentligen? Jag kan meddela att de har blivit riktigt skrämda idag när de har ringt och jag svarat. Jag låter som en blandning mellan Elvis, en valross och kille i målbrottet som stammar. 
  Usch, det är så frustrerande att inte kunna göra någonting... men nu har jag ialla fall upplyst er om min deprimernade situation.

FRED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0