ROOOMPAH!

Tänkte bara berätta för alla att det finns ett nytt revolutionerande sätt att spela volleyboll på. Istället för att slå på bollen med händerna så kör ni in den i magen och låter den studsa iväg med hjälp av fettet på denna mage. Jag provade det senast idag på min gympalektion och det fungerade susen.. Kanske det inte var riktigt vad min gympalärare tänkt sig men varför inte göra sporten mer mångsidig liksom?

ALLA MÅSTE SE FARSAN! det är den bästa filmen i år.. Gud vad den är underbart rolig, fin, fantastisk, sorglig, medryckande, feel good-givande och bara bäst!

http://www.youtube.com/watch?v=wOUx8ykj6Qs = ALLA MÅSTE LYSSNA PÅ DENNA LÅT BARA FÖR ATT DEN ÄR.. BÄST SAMT FINAST!

Se där har ni tre tips, ett för vardera dag de resterande i bloggruppen har varit för lata att skriva. Alltså de tre senaste dagarna! Men vet ni vad? Jag antar att jag tycker om er ändå :) ANTAR!

PUSSSSSS//HilleviskusPiskus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0