Myshelgen i en perfekt sumé

Det har varit en otroligt bra helg fast den har gått superfort. Jag fattar inte, nyss stod vi vid centralen med chailatte i våra frusna händer och väntade på skrikande fans som aldrig kom och sen släpte bussen av oss på en mörk landsväg i mitten av ingenstans med ufon som vårt enda sällskap. Och nu sitter jag här och äter upp resterna av helgen...
    Ufona kanske inte var riktiga utomjordingar men de liknade banne mig inte något svenskt satyg. Det gnistrade och lös ifrån skogen och mullrade.
När vi kom fram till stugan fann vi dörren överbelamrad med smaskiga kakor... de hindrade oss dock inte från att komma in i stugan. Allt vi behövde göra var att skicka in kakmonstret så var problemet löst. Resten av helgen förflöt ganska lugnt men Jesper skrämde upp både sig själv och oss åtskilliga gånger. Han är en riktig fegis den mannen!
    Dessutom fick Hillevi och jag tömma dasstunnan... en upplevelse jag tror vi helst hade varit utan. Det visade sig att de handtag som fanns inte var mer än två hål rakt in i monstrets illaluktande mage som olyckligtvis, för oss, var lite överfylld.

Det här var bara en kort sumé över de två dagar Pisket daskade men den duger fint åt er :)

 FRED






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0