Att sno eller att icke sno ett potentiellt barns godispåse

Hejsan hoppsan allihopa! Idag har jag och min kusin snott ett potentiellt barns godispåse... Barnet är potentiellt eftersom att vi aldrig såg det. Men däremot såg vi dess lockande godispåse och föll för den förfärliga frestelsen. Det här är inget vi är stolta över så det är inte därför jag skriver det på bloggen utan för att uppmana alla att INTE sno någons godispåse! Speciellt inte ett potentiellt barns. Skuldkänslorna blir er övermäktiga... Fast å andra sidan var godiset som låg i påsen extra gott och vi kan nu kryssa för en ruta på vår "attgöralistainnanvidör" [karin, min kusin, invänder att vi inte har några skuldkänslor alls, som faktiskt är sant.. men det låtsas vi inte om. Egentligen ligger vi på golvet i outhärdliga plågor just nu... eller som Erik Borgman en gång sa: "Sitter nakna under diskbänken och ojjar oss medan vi kallsvettas och gungar fram och tillbaka med huvudet mellan benen"]

FRED

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare passar så här års :)

jag måste bara säga hur otroligt bra eran blogg är! dock så är det luckor mellan inläggen, lite för stora kanske ? jobba med det och så tror jag att ni kan komma i topp!

2010-02-08 @ 19:23:06
Postat av: Sniirk

Godiset smakade utsökt! Mmm delicious

2010-02-08 @ 19:25:40
URL: http://kduun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0