1 down, 2 to go...

Jag tror knappast att jag är ensam när jag tycker att vårat första år har gått alldeles för fort. Solen står inte längre i zenit, kakor har blivit till smulor och SNÖn har smält ner till minnen och fotografier. Jag tror heller inte att jag var den enda som hade superduperhelfestligt igår på det stora kalaset. Min kropp fylls också av värme när jag tänker på att vi faktiskt har två (eller fler??) år kvar som seniorer :D. Tänk hur mycket roligt vi kan hitta på! Bara gräs kräftskiva och lemshaga får mig att längta.
Nya tag ska tas och jag vet att det har vart lite platt på bloggfronten, men det ska vi ändra på!

Nu väntar en ny spännande dag i globala, godnatt allesammans!

Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0