scouternas dag

HEJ HOPP!!

straight to tha buissness !

på lördag, scouternas dag, så jag antar att det är älvsjö som har ansvar för en kontroll. iallafall så fråga brune om inte jag kunde kolla om det fanns intresserade ? jag ska vara med iallafall :)

FAKTA (som jag kommer ihåg. )

klockan 7.30 på nått torg, kirrar det senare, och då ska vi ställa upp kontrollen och sedan 9.30 börjar första starten, då ska vi vara kontrolanter. sen efter det ska vi med brunes egna ord " kolla på prisutdelningen och se älvsjö vinna!"

så, det var det! dom två första som anmäler sig till [email protected] eller till mig på nått sätt, får sljuts dit med brune och sara! är vi måånga antar jag att vi åker i samlad trupp komunalt :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0