Den fantastiska Hillevims

Eftersom jag inte hade något bättre för mig just nu (egentligen har jag visst något för mig, jag ska plugga matte inför nationella den här veckan) så tänkte jag att jag kunde klistra in en liten bäst of Hillevims-lista, i det här fallet namnen Hillevims signerat sina inlägg med beskrivning, so here goes:

Bäst of Hillevims, TOP 7:
1. HilleviskusPiskus: Behöver jag ens någon beskrivning på denna? Nej!
2. Hilleweise: Det var en julhälsning på självaste julafton och vi vet väl alla vem Arne Weise var och vad han gjorde i femtio år eller så på julafton....
3. Hillevimspear: Hillevims var poetisk och fantastisk som bara Shakespear annars kan vara.
4. Hillevimski: Vi var på S.N.Ö, alltså åkte vi skidor (ski på engelska)...
5. HillevilsNils: Efter ett Skåne-möte valde Hillevims att nämna Nils Dacke.
6. Hillevimstein: Efter ett väldigt smart inlägg, genialiskt kanske tillochmed, typ som Einstein.
7. Hillevimsblund: Efter en mycket fin godnattvisa som lika gärna kunde kommit från John Blund.

Så det var det! VÅRSÅGODA!

SKUMBANANER//ILLISPILLIS!

Kommentarer
Postat av: 6y

hahahahahah så dåligt hillevi!!!! :D

love it!

2010-04-13 @ 12:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0