GLAD PÅSK

såhär på påsk ska man äta mycket ägg och godis. fattar verkligen inte äggen, nått med fastan har jag för mig.. erik ver säkert. men godis är ju självklart, vem tackar nej till en grymm ursäkt för att proppa sig full med godis liksom ?? mummsi :) så nu är den här iallafall, påsken, och därmed vååååreeen ! mjiiii, är underbart lycklig över att kunna gå runt i en tuuunn jacka och till och med kunna skippa halsduken!

iallafall. mitt liv är spännande och fullspäckat en kväll som denna så jag gjorde er ett påskkort ( eftersom ingen ville gå runt och tigga godis med mig igår, elaka männsikor !! :'O!). jag är inte bäst på att rita i paint, trust me, i know. men var glada endå :D 


PUSS OCH GLAD PÅSK PÅ ER ALLA !!


Kommentarer
Postat av: Anna

Glad påsk på dig med! :)

2010-04-05 @ 22:45:15
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0