Skramla bössa för Världens Barn

hej!
ni som ska skramla bössa vet kanske vilka ni är och så, men nu har jag mejlat med Världens Barn-arbetande eller vad ni nu vill kalla det, och han har bekräftat och sagt att vi får de tider vi sa från början.

FÖR ER MED MINNESFÖRLUST:
Erik & Eddie den 3 oktober (lördag) vid mässan klockan 12-13
Hillevi & Ilona den 9 oktober (fredag) vid Liljeholmen C klockan 16-17
Elsa, Hanna & Cecilia den 9 oktober (fredag) vid Fruängen C klockan 17-18
Per & Johan Brishammar den 10 oktober (lördag) vid fruängen C klockan 10-11

Hur och när vi får bössor och banderoller är inte helt klart, men det kommer ordnas. Han sa´också att stå nära systembolaget eller T-bane upp/utgången brukar vara bäst. Är det så att ni har någon salgs fråga eller så är det baara att säga till mig, såå mejlar jag ;) 
meeen det var väll det! jag ska informera så snabbt jag kan om bössorna och så, så kolla här eller på Fejjan lite oftare än ni brukar om ni är involverande.

Godnatt på er!

//Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0