scouternas natt

 nu är det dags, scouternas natt är här (: själv får man inte vara med pga förkylning, men då tar ju jag på mig ansvaret att få alla er som läser att hålla tummar och fingrar och tår och allt möjligt, allt för att vi ska vinna ! jag tror att dom typ är påväg nu, och jag ska försöka hålla kontakt och uppdatera om hur det går om jag får möjlighet! :D
men nu ska jag äta frukost, vilket kommer bli knepigt eftersom jag inte har några tummar lediga.. men jag klarar ALLT !

pöööss på er och lycka till ni som är i skogen, gör oss stolta! (:

//Elsaa pelsa som fick stanna hemma :O

Kommentarer
Postat av: Eddieboy

Ting var ju så mycket bättre!!!

2009-09-28 @ 08:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0