Okidoki

Jag tar härmed på mig rollen att skriva om gårdagens möte, jag som ändå var tredjedelsplanerare:p Jo, mötet började med myspysig trashockey utan regler där vinnarna fick äta valfri smaskig kaka, det gick lite vilt till med den enda regeln vi hade men kul var det iaf!

Trötta efter den tuffa matchen gick vi ner och käkade upp resten av godsakerna som erbjöds i form av fantastiskt färgglada cupcakes, chokladkakor i alla dess former och lite morotkaka;) Vi planerade lite inför kommande möte, skrammel, sommarläger, snö och självklart scouternas natt som vi kommer att ÄGA!! sen umgicks vi, överröstade varann (!) och skrattade bort resten av mötet...

Sen hade vi en liten kanelhändelse också som jag tror kommer ut på film snart så jag vill inte avslöja för mycket med det var... ganska brutalt iaf...

Juste det kommer att dyka upp pridepisket bilder på bloggen snart också så håll i er!!

TJENISP*NIS foaks! Keep on piskin;)

pussokram/Hilleviiiiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0