Hälsningar från "nere under" :P

Nämendå kärakära piskare, det är ju hela onsdag idag och ni har inte skrivit ett inlägg sen i söndags... Jag som är frånvarande och inte går att ringa eller smsa till (hint, hint erik) och är lite allmänt efter de två och en halv kommande veckorna har faktiskt en liten fråga till er i Sverige som jag tänkte att jag kunde fylla ut en inlägg med... Så... (trumvirvlar).... asså jag måste veta vem som åkte ut från idol i fredags!!! och hur bra alla var.... hahah, jag vet att majoriteten av er tycker att jag är hellullig som frågar men ilona! jag vet att Du förstår! Snälla nån som vet, skriv ett inlägg åt en behövande, och kanske även andra idolgillande bloggläsare....

Vet att jag tänker på er allihopa (hint, hint madeleine), vi synes om några veckor, jag gör reklam för bloggen i Australien så vi får hoppas på höjt antal bloggläsare;)

pusshej//Hillevimsus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0