Ett inlägg tillägnat Hillevi Therese Ellinor J'

Moa Brodéns fucking dator var elak och radderade mitt inlägg som jag skrivit! Aja hur som helst, det var mestadels en hälsning till Hillevi Therese Ellinor J'.

Vet du vad jag vet? Jag vet att jag saknar dig apmycket och tänker på dig... nästan varje dag! Dessutom vet jag att det var Camilla som åkte ut i idol förra fredagen :D Tjolahopp, weee! Äntligen försvann den ***

Förresten, hur har du det i solen? Vi, (Ilona, Sofia och Madeleine) trogna piskare, är som bekant i Falun och är isolerade i gröttjock dimma :O

Puss och hej leverpastej till både Hillevi och alla andra piskare!

Notera J:na! Jag värnar om ditt privatliv sötnos ;) mjau morr grr

//Vet du vem jag är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0