WOOOPSIE!

Jag mindes just att det var torsdag igår. Förblindad av allt julaftonssnack glömde jag att det var min bloggdag! jag ursäktar för det sneda steget... I alle falle så hoppas jag att alla hade en fin julafton med mycket skojj och tiggande (?), sååå... dagens tips.. Gå på bio oftare! Det är ju så trevligt! Speciellt på HERON för där kan man falla upp armstöden och om det inte sitter någon bredvid kan man sträcka ut benen eller, om man är tillräckligt djärv, lägga sig över de så snyggt rödfärgade mjuka stolarna!

GOD JUL/FORTSÄTTNING ELLER VAD DET ÄN ÄR MAN SKA SÄGA NU NÄR JULEN BÖRJAT, SÅNT DÄR FÖRVIRRAR MIG ALLDELLES FÖR MYCKET!

Och från oss alla (i pisket) till er alla (bloggläsare) en riktigt god jul och en stor våt puss!

//HilleWeise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0