"..." Strikes Again!

Jadu, ... från förrförra och första inlägget.

Nu är jag tvetydig tydligen. Om Vi ska vara såhär kan du anmärka att jag i första inlägget tyckte att killar borde ha det bättre, I fortsätningen. underströk jag att jag inte yttrade mig om lika lön. (Vilket var för sig är olika saker. Fast i helheten är det väll samma sak)

Jag skriver för att skapa diskutioner. Vilket jag också gjort!, (..., Du är det bästa beviset på det) Såklart ska alla ha det lika bra. Men kanske tyckte inte alla det innan jag fick igång en diskution om det. Lika rättigheter är en självklarhet som nästan aldrig varit klar. Som för många fortfarande inte är.
Att se över vad vi tror och inte tror är lika viktigt som att stå för det man tror. Att människor skapar diskutioner om frågor är viktigt för att ständigt förnya perspektiven och förhållandesätten allmännheten har till saker.
Jag tackar dig ... för att du har hjälpt mig med just detta!. Utan dig hade säkert mitt första inlägg bara varit en av massa trista inlägg. Du har gjort någonting bra av det.

(Och nu rider jag på vågorna av det)

Erik. (Skulle det se bättre ut med Erikbooi??)

Kommentarer
Postat av: ...

förstår nu att du ville skapa diskussion och det är kul att läsa bloggar som faktiskt skriver om något annat än kläder och skönhet, där man faktiskt har något att säga!jag tackar också dej för att du såg min kommentar som viktigt och tog dej tiden att förklara vad du menade! hare bra och fortsätt skriva

2009-12-25 @ 15:22:30
Postat av: Anonym

nej du ska verkligen inte skriva erikbooi! FULT!

2009-12-25 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0