Starka könet Forts.

(Mina åsiker behöver inte vara Piskets allmänna åsiker eller Någon i det)
Var det klart...

En viss ... Anklagade mig för att vara omogen och även för att jag talade mot kvinnors rätt till lika lön och jobb. (Människan skrev bara ... )

Jag tycker det är synd att denne inte läste vad jag sade! Jag yttrade mig inte någonstans i texten om vad JAG ansåg om kvinnors rätt till lika lön och jobb. Jag vet faktiskt att undersökningar bevisar att kvinnor är bättre lämpade som chefer eller till styrelsejobb. Det jag skrev där var en förklaring om vissa av de skäl som är för varför kvinnor är det starkare könet.
Jag vet att jag personligen är svag för kvinnor och att jag blir utnyttjad för det tid till tid. Jag vet också att många av mina manliga vänner också blir det!

//Erik. ("Förlorar vänner sedan krigsförklaringen mot Sms")


Kommentarer
Postat av: ....

Det var alltså jag som klagade på inlägget och om man läser det du skrev längst ner står det att män är rädda för kvinnan och att det är därför de borde få bättre jobb och lön? alltså sa du själv att du tyckte att män borde få bättre lön! vilket du säger i det här inlägget att du inte gjorde? du kanske borde hålla dig till EN åsikt

2009-12-23 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0