Sista frågan för kvällen.

Jahadu... Sovsäckssex. Det kan sällan bli tightare. (speciellt min sovsäck som är gjord för max en pygme). Men nu för tiden kan man ju fästa ihop dom. Ja det här har jag varit med om.
Det bästa i det här läget är en så kallad klassisk sovsäcksmissionär, eller en möjligen sittande masken. Men ställningen spelar inte så mycket roll. Om det varit en tuff dag kan det ju faktiskt vara så att de andra sover så djupt att de inte vaknar av,... aktiviteter.
Men så är sällan fallet, eller hur? Nej såhär kan ni göra. Jag brukar personligen säga till mina tält kamrater hur läget är och sedan ge dom erbjudandet att gå med i våra,... aktiviteter. Ni har då fått en tält-gangbang! De som inte vill vara med får sova någon annan stans. Majoriteten Vinner! Om ni nu faktiskt inte har majoriteten så rekomenderar jag kårbyte, faktiskt!

Nej det absolut bästa sättet att ha sovsäckssex i femmantält är faktiskt att killen kommer inom loppet av en, två sek. Det förenklar mycket! Mycket! Tjejen däremot kanske inte finner njutningen i detta (även fast hon borde "älska" att se dig som kille komma,... Men det händer ju inte heller någonsin va? Nej troligen om du kommer inom två sec kommer hon göra slut och så har du ingen att ha sovsäckssex i femmantält (med fem pers i) med. Och då är ju problemet löst! (fast du kanske var lyckligare med tjejen)

Eddie har redan bestulit mig från min säng och jag kommer nu att spendera kvällen i soffan.
Har du mer akuta frågor som,... ja! What so ever! Det jag ville säga är att min sekreterares nummer är 0730712764. Hon föredrar Sms meddelande, de blir lättare att bifoga till mig. Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Douglas Von Sandberg a.k.a Adelns Värsta Son

Goddag min unge herre! Jag ser det som en väldigt vacker gest av dig att hjälpa alla ovisa parvlar här i Älvsjöscoutkår genom att svara på deras mindre intelligenta frågor om samlag och känslor för andra individer. Nu är det så att även jag har en undran.

Hur ser du på att vi i våran kår beblandar oss med folk från andra kårer. Jag menar vi borde ju hålla våran standard på en hög nivå och inte låta oss sjunka ner till deras nivå. Eller har jag fel? Nu syftar jag såklart inte på vanligt umgänge utan sexuellt umgänge, men det kunde du nog räkna ut eftersom det är jag som ställer frågan.

2009-12-21 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0