Pisket/Hillevi Jacobsson, den ultimata piskaren, slår på stort!

Nu ska ni få höra, kära bloggläsare om dagens äventyr! Det är ju nämligen så att jag, ingen mindre än Hillevi representatör av Pisket i den "riktiga världen" faktiskt råkat stöta på inte en utan TVÅ kändisar idag! Jajjamensan, det hela började med att jag åkte in till stan med två vänner för att köpa de sista julklapparna (det var mina vänner som skulle köpa julklappar, jag är förstås klar sedan länge med mitt julklappshandlande som alla andra i Pisket eftersom vi är så otroligt elit) när en av mina vänners pappa ringer och erbjuder oss en rundtur "bakom kulisserna" på storteatern. Vi går runt och kollar och kikar och häpnas av bland annat det otroliga never ending kostymförrådet för att sedan gå till stora scenen. Då hör jag en röst och känner hur fjärilarna får spratt i magen! OCH VEM SÅG VI INTE DÅ REPETERA INFÖR HAMLET UP CLOSE AND PERSONAL OM INTE GUSTAV SKARSGÅRD?! Det var fantastiskt.

Och eftersom jag och Pisket är ett, så anser jag att vi alla tjugo (?) andligt sett Gurra up close and personal. jag föreslår att vi skapar en lista för att kryssa i kändisar som Pisket andligt sett up close and personal!

Men inte var det nog med det! nejnej, när vi skulle gå runt och shoppa så går vi förbi (inom en enmeters radie) ERIK HASSLE! WOWA SÄGER JAG BARA! var tvungen att springa runt hörnet för att hoppa och skrika lite efter den!

Tack för mig för nu! Stay tuned for more of Piskets härlighet!

Piiis och puuuss! // Hillevimset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0