OOPSIE!


Ojojojdå
, nu vet jag inte om jag gjort något dumt... jag har officiellt gått med i bloggruppen och detta innefattar tydligen någon sorts form av extramöten som jag måste visa mig på! Men vad gör man inte för att bloggen ska förbättras. Som en av Sveriges minsta bloggar (jag älskar er alla våra läsare) så är det faktiskt dags att vi klättar upp förbi Kissie, Dessie och de andra töntarna (ojdå, där var ett riktigt bloggknep. Klaga på andra bloggare, kan jag ta upp som förslag på bloggmötena) för att lämna plats åt ett riktigt jävla underbart seniorlag vid namn PISKET! Vacker oh så vacker är nog bloggen inte än men det kommer och denna bloggruppen kommer nu att ta oss till toppen! Det ska bli najjs att bli miljönär vettni! ;)

Pussiluskusbacillus till er alla // nä nu vart det för töntigt igen för att jag ska erkänna vem det är som skriver! :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0