Moderna Superhjältar!

Jaha, vad kan man säga om moderna Superhjältar? Är de Super trevliga. Är de Super bra? Är de Super i allt?
Eller är de nuförtiden bara ett enkelt sätt att tjäna massa cash?!?

Sen vi alla vet svaret på det. (Det är det sista Dumasses!) Så ska jag nu stjäla de närmaste minuterna från er för att förklara varför "Moderna Superhjältar" (De är moderna för att de inte är i närheten av vad de var) suger rumpa!

Moderna Superhjältar spenderar all sin tid med att ha superkrafter. Och ha dåliga samvets kval. Liksom, "Åh jag är snäll, räddar alla, alla älskar mig, har en snygg brud, Kan skuta nät överallt, Men jag är så osäker" Jaha?! På vadå? Och sen är det folket (allmänheten) i "Moderna Superhjältefilmer" Alla är dryga! Så fort det kommer en suuperhjälte så hatar alla honom, Sen gör han massa gott och de börjar älska honom. Sen så skriver en tidning om honom. (Alltså de spenderar massa tid på att tracka honom utan några skäl)
Och då börjar alla hata honom?! What the fu** Har de ingen egen vilja!? Inte undra på att Bush fick två perioder ändå... Sen så är det superskurkarna... Hur mycket jäkla kemiskt avfall kan ligga och skräpa egentliigen. Sen Superhjälten har superkrafter måste alla Superskurkar ockå ha det... Vilket gör att det kemiska avfallet liksom Bara öser ner överallt. (Smallville bevisar vad jag menar) Och det är bara dåliga människor som får krafter av det kemiska avfallet också...

Men om ni gillar att se specialeffekter och filmer med förutsagda slut, eller bara gillar skit. Då kan ni väll titta på några superhjältefilmer. (Batman räknas inte som superhjälte och därför äger han!)

//Erikbooi! (Gud det ser skit fel ut!) 


Kommentarer
Postat av: Moa/Elroy

...skippa Erikbooi skiten... INTE OK! till och med Stavvebooi ser bättre ut x)

2009-12-26 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0