Min pappa, plus svar på frågan.

Ja det är sant! Du kan fråga mig vilken fråga som hellst! Och jag lovar att svara med största seriöshet. (Yep!) Bättre än hur era vänner bemöter er, eller hur?

Är du 13:år är du uppenbarligen pattrullis va? Troligen... Jadu, att vara kär i sin ledare är en gammal klassiker som upprepar sig i alla sinna former, kär i sin lärare, kär i sin tränare, kär i sin gamla dagisfröken, kär i den där städaren på t-centr...
Som sagt. Det jag ville säga var att i din position så beror det på en del "faktorer". Ett: hur gammal är han/hon? Två: Vilken polecy om sånt här håller din kår? Tre: Vad tycker han om dig? (såklart) Om människan är runt 20 är det perfa! Då behöver du bara vänta på att du går upp i senior, sen så är han/hon din! (Om du nu orkar vänta, det kan vara svårt.)
 Är människan äldre är det svårare... Men aldrig omöjligt. Ta först reda på vad han/hon känner för dig, det är alltid en början. Är snubben femtio har du kanske problem, Men aldrig omöjligt! (Bara lite olagligt är jag rädd.)

I förra inlägget har det kommit en kommentar från "the godfather" alltså min pappa, (Eriks) han är en fantastisk man som man kan finna i alla möjliga sammanhang. (Facebook, Väpnarnas gamla register, Bruce Springsteen konserter m.m)
Jag tycker det är lite synd att han inte hellt stöder min åsikt i denna för mig viktiga fråga,... Men man kan inte få allt. Nu vet ni vem denna mystiska man är och jag hoppas att det är ett mindre mysterium för er nu när ni går och lägger er.
Och ja madde! Man kan skriva flera inlägg samtidigt. Och vadå inte skriver! Förfan super aktiv just nu!

Over and Out! /Erik (Vi har just bastat)


Kommentarer
Postat av: Patrullis

Hej Erik.

Du som verkar vara så vis och erfaren kanske skulle vilja berätta det bästa sättet att ha sex i en sovsäck i ett tält med 5 personer i det. (alltså i ett 5 manna tält)

2009-12-21 @ 01:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0