JUL SCOUT STYLE!

Jaa ni kära bloggläsare, jag förstår att ni nu sitter hemma och funderar på hur man kan göra sin jul lite mer scoutig... Faktum är att jag själv, utan att ens fundera, råkade göra min jul just lite scoutigare under inslagningen av julklapparna som ska ges bort imorgon JULAFTON (!!!). Jag gjorde nämligen så att eftersom jag inte hittade saxen i köket där den brukar vara och var för lat för att gå ner och leta på undervåningen så tog jag en nära till hands kökskniv. Denna använde jag för att, skära papper, skära snören och krulla snören! 

Detta är inte dagens tips då det är någon annans dag, jag ska ju ge tips imorgon, men vi kan se på det som en bonus!

Piiiis! //Hillevimsaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0