Jakten på vadå!?

Percy Jacksson och jakten på åskviggen! Så lyder reklamen... En rätt så sorlig reklam. Är de flesta idag, Men vart var jag?

Alla kanske inte vet att den här filmen har sin bakrund i en tv-serie. En väldigt bra tv-serie som handlar om samma sak, men görs med glimten i ögat. Denna är fullt seriös! Andra världskriget -filmer seriöst.
Vilka kommer se sådan skit!, Okej jag är fördömmande här men det är för mig uppenbart vart den här filmen är på väg... Vilket manus! Vilket allting. Hur kan man samla alla ansträngningar som krävs för att göra en sån här dålig film!? Jag ser nästan (Stort nästan) hellre kanalkampen 3...

Och Den stora frågan. Varför görs det filmer med alla olika gudar, andar och väsen. Men inte någon med vår egen Gud? Och då pratar jag alltså där hjältarna springer omkring och gör super saker mot djävlar med Guds Häftiga hjälp. Alltså Constantine. (Grym film!) Jag har ju ingen stenkoll, det kanske görs sådana filmer. Men jag ser dem för fan inte! Hur kommer det sig att i filmer, eller i vad som hellst som är häftigt. Vill ingen känna till vår egna Gud. Den Gud som Majoriteten tror på. Är han kanske inte häftig... Det kanske är en personlig fråga. Jag är bara trött på allt Mambo Jambo som ska vara i alla filmer. Krafter dit, saker dit. Se nu Vad Sagan Om Ringen har gjort!


Erik. (Snart 100 timmar på Oblivion!, Vänta det kanske inte är bra...)

Kommentarer
Postat av: Snöis

De enda som kanske kan slå din speltid på oblivion är nog Per o Johan...

2009-12-29 @ 21:59:03
Postat av: Erik

Då ska du veta Eddies speltid. Den är typ min x alldeles för mycket xD Han har minst 7 max lvl gubbar :O

2009-12-30 @ 14:51:04
Postat av: Erik

Då ska du veta Eddies speltid. Den är typ min x alldeles för mycket xD Han har minst 7 max lvl gubbar :O

2009-12-30 @ 14:51:16
Postat av: Erik

Ska du veta Eddies, Han har minst 7 max lvl gubbar :O xD

2009-12-30 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0