jag ser det snöar

hejsan alla bloggläääsare

det snöar ute, och jag är inte ledsen! har gjort allt annat än sett fram mot snön, men nu när den är här - och den typ stannar - så är det underbart !
så, nu tycker jag att vi alla ngn dag drar och åker pulka! wiiie! eller vad tycker ni ?? och snöbollskrig, såklart!

hihi..

har inte mer att säga än så, men tycker att om ni har ideer om vad vi ska skriva kan ni låta oss veta, så kan vi tänka över det. händer nämligen att man får ideetorka. inte kul.

men vi hörs och ses, så får ni alla springa ut i er nya overall och leka i snön!

puss
Elsa

                                              såhär ser det ut från mitt fönster, så fiint (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0