Hallelåja

Min syster Ellie är verkligen onaturligt gullig idag. Hon gav mig frukost på sängen! Hör och häpna... Dvs mycket.
Jag känner att jag inte har något av intresse att skriva om... förutom personligt skvaller som ni skulle älska att få höra. Men som ni tyvärr går misste om eftersom att jag är en hederns person. Om ni vill höra hemligheter ska ni istället kontakta Hillevims eftersom att hon inte kan hålla någon för sig själv.

Det kan vi kalla dagens tipps!

För skvaller och hemligheter: Kontakta Hillevims!

Nej vet ni vad! Jag måste ge ett meddelande till Eriks Hörna och säga att man fattar inte ett jotta av dina inlägg! Du kanske borde knyta ihop dem på något vis? Eller är det bara jag som ligger och guppar bakom flötet :)

Hej svejs!

Förresten: Vad tycker ni om designen? Vi vill veta djupa invecklade tankar så som ytliga åsikter om allt från färgnyanser till en svart minimalisk fläck i vänstra hörnet längst ned snett ovanför den yttepytte smala randen av vitt.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Var hände med piskets logga som jag skicka er?



2009-12-29 @ 16:41:45
Postat av: Anonym

tycker ni ska ha hippetema!

2010-01-02 @ 01:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0