Gott Nytt År!

Jag måste bara säga att det här är skandal! Hör ni vad jag säger? SKANDAL!! Varför har ingen skrivit sen i förrgår? Har vi någon ursäkt? Det hoppas jag verkligen för det här liknar banne mig inte bloggruppen! Våran engagerade och entusiastiska bloggrupp? Huh?
Jag förstår inte vad som har hänt... Är vi så upptagna av oss själva att vi inte ens hinner skriva ett litet yttepytte inlägg till våra trogna läsare? Vad är det för tack? Jag menar, de är ju tack vare dem som vår blogg har något syfte! Inte sant? Nu hoppas jag att vi skärper oss.... jag får ju hjärtklappning för alla morötter på jordens skull! 

Och med detta uppiggande inlägg vill jag önska alla läsare och Piskare ett riktigt Gott Nytt År! ... samt rejält med pisk, såklart! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0