GOD JUL

herrejissanes, mäsrkte nu att ingen har skrivit idag (igår.. ) - julafton! ni alla måste ju få en god jul hälsning från oss i psiket, ofc, och här är den






jag borde få pris för att jag är så bra på att måla på paint.. :D
men ! har ni nu fått vad ni ville ha idag ? * jaaaa * vad bra ! hihiih

har inget dagens tips ( min dag är på lördag ) så jag kör dagens upplevelse istället !
jag var idag tomte för min 9:åriga granne , detta hände även förra året så jag börjar bli rädd att jag skapar en tradition. det är varmt och årets skägg luddade sig i min mun, näsa och ögon.. och jag höll på att tappa magen hela tiden! men det är så underbart, för hon blir såå glad! någon timme efter detta, när jag är hemma igen så kommer hon hem till oss med julklappar ( vi byter alltid julklappar med dem ) och säger då : "elsa vet du en grejj ? våran tomte var jätte konstig, för han liknade dig jätte mycket " ........ endå så tror jag fan att hon inte riiiiktigt förstod ! HA !

det var det. nu ska jag sova

puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0