Erik. Hela natten.

Denna natt, kommer jag (med eddie som mitt sällskap) köra hela natten med inlägg om diverse. Eddie kanske skriver något enstaka men det kommer inte spela någon roll mot mitt super intelektuella (medveten felstavning) super bloggande! (super två gånger) Det är nämligen så att jag kommer hantera alla inlägg som är på söndagar, eller... Det är meningen att jag ska ^^  Och nu: Dagens fråga. (En annan sak vi har börjat med på vår blogg.)
Det är den gamla klassiska frågan:

Är det okej att pissa på någon i duschen?

Nu tycker ni allihoppa: "Va? Äckligt!"
Men inte alls... Det är alltid en viss förnedring att pissa på någon. Men om man bortser från det, att det på det sättet är okej,  då är det rent fysiskt okej att pissa på någon i duschen, eller hur? Det sköljs ju ändå bort?! Direkt!

(Eddie tar avstånd från den här frågan i vilja att fortfarande hålla kvar sitt sociala kontaktnät och vill markera att Erik förlorade sitt för länge sedan. Erik har inga kommentarer på detta.)


Kommentarer
Postat av: The godfather

Tja, medans Erik och Eddi bastar kan jag kommentera detta, the father.

Det kan också vara en revirmarkering att pissa på någon/något.

Det är vanligt i djurriket, att visa att detta är mitt eller här går min gräns.

Kliv inte över den.

I ett sådant läge måste någon visa sig underlägsen för att undvika konfrontation.



Eller så är det bara äckligt och ohyfsat

ks

2009-12-21 @ 00:00:43
Postat av: Anonym

Jag undrar om det är okej att vara kär i en ledare? Jag är 13 men vill inte säga mitt namn, såklart.

2009-12-21 @ 00:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0