Entusiasm!

Hej alla förtjusande gulliga supersexiga, snygga, bedårande söta pjoffsinoffsor och plinkiplonkar och tjoffagluffar! JAG ÄR HEMMA FRÅN STUGAN! Wohooo..... Och jag har massor med härlig fakta att dela med mig av.
Tex har jag insett att jag inte är så bra på snowboard som jag trott... höh. Om vi varit i Idre på SNÖ hade jag garanterat fått "den värsta vurpan" tröjan... (varje dag utdelas en tröja där det står något förnedrande till den som gjorde den värsta vurpan och så måste man ha den på sig hela dagen... eller det är iaf vad ryktet har sagt). Det tog ca 45 minuter för mig att ta mig ner från en backe. Men till mitt försvar måste jag säga att den inte var pistad och att det var nästan 2 meter djup fluffsnö som envisade sig med att komma in överallt.
Dessutom har jag insett att det faktiskt aldrig har varit något fel på min längdskidåkning utan att det är pjäxornas fel! De ger mig fruktansvärda skavsår och tvingar mig att säga alla möjliga tänkbara hemska saker som handlar om helvetet och djävulen. Jag prövade att variera det med blommor, granar och stubbar... men det var inte lika effektivt, tyvärr.
Julklapparna var många och fina och i vissa fall likadana. Men jag blev glad ändå. Man kan ju inte ha för mycke av en sak!....


Imorn är det min bloggdag och då ska det bli poesi! Om jag inte kommer på något bättre att skriva om dvs.
Jag tycker att alla medlemmar i blogggruppen har skött sig utmärkt och måste påpeka den tydliga och ibland övernaturliga entusiasmen! Mycket bra! Det är med ett glatt humör man når toppen... eller med djupa tankar om livet och den största frågan av alla: Kärlek... blablabla.

Puttra fläsk och stek en gris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0